Sunday, September 21, 2008

With Ecot and Hypermarket Saga



Nek keta bersama ecot ni.Caya la..Opss,cot nampak laa stiker "P" belakang tu. Means that u are new user of these roads! Tak sangka dapat hangout ngan ecot kt Sentul dan Midvalley hari tu kan.Siap kena kejar ngan Fauziah Elai dlm program Hypermarket Saga lagi..huhu


Oooh ye..lupa nak gitau u ol,sepanjang kat KL last week kan, ada la 1 hari aku terjoin program TV laa plak. Seriuss...! Jgn tak percaya. tu la, Game show Hypermarket Saga. Pasti u ol jarang dengar kan game show ni. Aku tau pon sebab tertengok kat TV. Maklum plak TV9,jarang² tekan.. Di buat citer aku ngan si ecot ni shopping kat Carrefour Midvalley, tiba² aku macam terdengar orang berlari² ngan bising mulut pot pet pot pet..~ Aku ni jenis yang rabun,tak nampak sangat, bila da dekat baru aku tau dorng duk shooting. ngaaaaaa~ ecot da lari jauh² dari aku.

Aku plak pakai high heel ngan baju kurung (maklum ye,aku baru pas interview,resume pon kat tgn lagi) tak dapat la nak lari laju². Last², aku menyerah kalah. So,masuk laa aku dlm lensa kamera yang besar tu. Da la cameramen tu close-up video.. Sib baek aku cantik hari tu.. lalala~ Dengan bangga nya aku dapat jawap teka harga barangan Carrefour tu, maka ini lah yang aku berjaya membawa pulang..


jeng


jeng



Bersama baucer Carrefour RM100

P/S:Jange lupo tengok Hypermarket Saga di TV Semiley (ni ucapan aku tuk promote game show ni) hee... Saksi kan aku padahal.. Jumaat, Sabtu, Ahad 1030am.






No comments: