Thursday, March 12, 2009

Happy ;) + Sad ;(

Firstly, thank to Allah given us to stay and live more longer..Aminn

Zaim make his history today!! On 1223pm my ummi sent a message "9A 1B". Just it. But i know what she meant. Of coz la zaim's spm result. CONGRATULATION,Ibowwww...!!
Iboww(e-bou) is very synonym with zaim. heee~ U make it rock,dude! Proud of u..*happy*. B tu adalah 3B iaitu addmath..adui,,camne lah dia ni leh kantoi addmath ek.malu2..;p

Bertuah abah n umi saya dapat kami semua. Eh, bangga diri pulak! Apa pun bersyukur.. Cerita pasal zaim ni,dia sama lah ngan adik aku,Nani. Masa zaman sekolah dulu bukannya senang tengok dorng ni baca buku. BETUL..!

Tup tup, dapat keputusan gempak,beb! Nani dulu dah jelas sangat lah SPM dapat 7A. Ni zaim lak dapat 9A. Opss, saya dulu tak perlu cakap lah kat sini.. Diam2 je ek..
*malu* Camtu jugak ngan akak2 dan abang saya dulu. Mungkin masa umi saya mengandung kat diorang ni, makan benda2 yang lebih berkhasiat kot. Maklumlah, pengalaman mengandung dan menjaga kandungan makin banyak. Tujuh beradik kan..

sedih..cehh,tiba2 part sedih lak. Apa yang sedih benor ni. Takde2..takde sedih pon. Saje wat gimik. LOL ;D

eh time's up! Nak balik..Nak kuar lab.. Tanak!!

No comments: