Saturday, March 7, 2009

He's not mine



Azmira..my real matchmaker!LOL..:-D

Malam tadi sekali lagi saya dapat luang masa ngan dia bsama adik saya sementara menanti jambatan Penang lengang. After habis kerja around 645pm dia datang amik kitorang dan terus menuju ke Queensbay. Tempat lepak kitorang tepi laut tu.

Sebenarnya ada matlamat lain tu,haa..dia suh saya BLIND DATE!! Laki tu budak sebelah ofis dia. Aduii tak pasal tu saya yg kena. Katanya saje2 nak suh saya wat geli2 sementara kontrak kat Penang. Haha ngok betul la ko ni Azmira.. Saya layan je sebab tak kesah pon,tp makin bertambah la friend list saya nanti. :-P

Unfortunately, mamat tu tak dapat datang sebab terperangkap dalam jem kat town. Oh whatever!

9pm je kitorang mula kan pejalanan menaiki jambatan. Stuck lama gler 40min nak naik bridge. Biasa kalo malam,dah lancar even malam minggu sebelum ni pn ok je. Maybe sebab cuti hingga isnin tu yang ramai keluar dari pulau.

Akhirnya sejam kemudian tiba di Seberang Jaya, rumah kakak masing2.

2 comments:

Anonymous said...

ciss..mmalukan aku!!;p

peNduKa LarA said...

hahaha..rilek ah wei