Thursday, February 12, 2009

Games....Addicted

Wow... I make it. Tak semena² after aku kawan dengan seorang budak yang diperkenalkan oleh member aku. Dia nak add aku kat Friendster, tapi aku dah slow dengan benda tu sebab layan Facebook then dia ajak aku main games. Sebab dia lah aku addict dengan games ni.

Siapa sangka aku yang tak minat geografi masa sekolah dulu dapat point yang sangat tinggi bila aku main sejenis game ni. Seronok giler. Mula²just suka² je nak test knowledge aku pasal hal² yang berkaitan dengan geografi,sejarah..etc. Lastly, aku leading dengan point 12995. Owh,lagi 5point aku dapat 13k.

Selain itu,(erkk,skema nye ayat) aku layan game otak siapa paling besar atau dalam English, Who Has The Biggest Brain?. Tapi game ni aku kureng sikit sebab berkaitan dengan memori dan kecekapan melihat. Sebab tu dulu masa sekolah aku tak minat sejarah dan geografi. Bab menghafal pun aku lemah. hahaha.. Tapi calculation part aku boleh layan.

Aku layan games ni kadang² tu sampai jam3 pagi. Berusaha giler untuk reach point 13k tu. Tak pasal² aku tau pasal bendera negara asing, tempat sejarah, bandar² besar,world tour katakan.. Haa,Malaysia pun tak tertinggal tau.

Kesan games ni,tak sia² lah. Aku bukannya membazir masa depan PC pon. Dapat ilmu tu.. Dari dulu aku minat travel, cuma kekangan² yang tak dapat dielakkan membataskan aku untuk melancong. Tapi aku pasti suatu hari nanti pastinya terlaksana. Heee.. ;))

No comments: