Tuesday, August 19, 2008

KOMEN

Salam ceria kawan² yang datang menjengah blog saya ni.
"Apa khabar?Anda sihat?Luar biasa sihat?"

Biasa terdedah dengan quote ni tak?Actually saya amik petikan dari buku²
motivasi favourite saya, hasil karya Dr. HM Tuah Iskandar Haji Al-Haj. Kebiasaannya setiap bab topik dia,mesti bertanya kan khabar pembaca² nya ♥

Ha..sudah jawab khabar kamu yang saya tanya tadi?
=) bagus semuanya sihat.
Beginilah,rasanya saya telah pos kan sebanyak 7 pos setakat ini, apa komen anda?

1)Adakah dipenuhi dengan gambar²?
2)Adakah ruangnya setiap kolum sempit?
3)Adakah perlunya lebih professional?
4)Adakah patut diselit² kata² puitis?
5)Adakah harus ditambah dengan maklumat isu semasa?

Ni apa yang saya fikir la..U all boleh cakap apa sahaja untuk komen blog saya ni. Saya terbuka menerima kritikan untuk membangunkan blog ini♥

No comments: