Tuesday, August 12, 2008

nyamuk~




ngenggg ngengggg(bunyi nyamuk)


eii..nyamuk tu!!geli2..tu spesis aedes yg boleh bwk denggi. BAHAYA.try tgk perut dio tu,penuh ngan darah beb!



haa,nak jd cerita. aku mlm2 nak tido, aku tak pasang la ubat nyamuk ni..bukan ape,mls nk pasang2 suis ni.naye nye,badan2 aku ler..especially lengan n kaki!bgn je pagi,bintik2 merah sna cni..adoi..da la gatal!


b4 diz,kalo aku tido kat bilik tu,takde plak nyamuk histeria gigit aku,biasenya dia gigit manje2 je.kali ni fuhhhhh naye!!


AMARAN:jgn sesekali tido tanpa ubat nyamuk..nyamuk ni bahaya!silap2 kene ngan aedes,tak pasal disyaki denggi...mintak jauh!

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

pasal nyamuk pun g bawak dlm blog mum..baik mum letok gamba aku
hahahhaha

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

hahaha...
klaka la entri ni...
letak la shoutbox...
nk jerit2..=P