Tuesday, August 19, 2008

KONVOKESYEN


Ni wardrobe kitorang..miira::noorun::muni::azmira..baju nya mengikut dari kiri.Actually kitorang ni stay rumah sewa azmira 2 malam. Gara² raptai pada sebelah malam.


Wah~ umi aku pakaikan jubah yang dibantu oleh ex-roommate aku,erin.


Aiyarrkkkk...makan sambil berdiri!!Bad attitude. Tertonggeng plak tu. Time ni sebelum masuk DTSP,kena la isi perut dulu. Dari rumah sewa si azmira tu makan nasi lauk ikan sardin dan sosej je,10am. Masuk dewan 230pm-5pm.


I'm ready..! heeee~


Sebelum masuk dewan, posing dengan famili dulu. tp kaklong dan abang aku takde.


erin+atin+miira+sue+a'a+anis. Mereka ni adalah junior² kami. Sempat 2 sem kitorg berjiran bilik. Mereka ni suka sangat buli senior². Terutamanya aku ler!!Tapi buli gaya manja la. Eh,ada ke buli manja² ♥


Dah keluar DTSP..fuhhh penuh ni orang berlegar² di foyer DTSP. Ramai sangat orang nak amik gambar dengan banner ni.Eh, kaki ana bersilang ke? Macam nak jatuh jerk!


Dengan umi dan abah. Diriku lebih tinggi pada waktu ini je =)


Dewan Tuanku Syed Putra..


Makan lagi.. Sambung makan roti john yang tak habis sebelum masuk DTSP. Lapar gilerr


Ececececehh~ ni model 'ciplak' mana plak? Kawan aku cakap aku terjatuh dan terus pandang belakang cari siapa yang sekat kakiku.. Hahahaha.. Tp macam logik je kan. kuang kuang kuang


Click.. selekeh,am i?

7 comments:

Anonymous said...

lawa baju mira :)

peNduKa LarA said...

thanks...
actually baju tu byk kelemahan.
tp tertutup di sebalik jubah ku itu!

Anonymous said...

ceh..penipu besar la minoh nie..hehehe

peNduKa LarA said...

bakpo mu kato penipu besar plok?
siye kakku!ni sero nok mengalir air mato ni.. sob sob ~

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...
This comment has been removed by the author.
^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

congratz dear...
meme cntek bju kak mira...
nk pnjm t..hehe..
byk pic letak..
cntek2..=)

peNduKa LarA said...

hehehe...
boleh2 pinjam.
baju tu mmg besar..menci2