Thursday, November 13, 2008

UPSR



huiiyooo congratulation to my youngest sis!!
she got it..!!
she prove it!!


already know that primary school announced
upsr result!
she's got her! ----->she,ANA, and me
she got 5A..




but aku telah menipu n kenakan adik lelaki aku
ZAIM berkepala botak..hahaha mcm orang minyak!

aku berpakat ngan abah aku ler dlm keta..aku plan gtau zaim yang ana dapat 3A 2B
hahahaha..memang menjadilah sebab si ana ni pemalas skit nk belajar. Zaim pun percaya la..hahaha mmg kenalah.Kebetulan plak si zaim ni suka sgt membebel,lebih2 lagi pada adik dia tu. Zaim cakap "haa,aku kato doh!eii gerey nyo aku.nati la..ado jugok cipto sejaroh"

bila ana masuk keta..dia wat senyum kambing.zaim teruskan serangan dengan bertanya "apa perancangan mu?". si ana balas "perancangan apa?". zaim ckp "g skoloh kota da mu kali ni.cipto sejaroh la mu". Ana pon trus ckp "aku dpt 5A lah".
Apa lagi zaim trus la pukul2 aku..hahahaha.habis sakit lengan aku! adeh ana merosakkan plan aku dan abah!errkkk~

nie lah antara wajah2 ceria budak2 saat menunggu keputusan diumumkan.










p/s-congratulations again to students upsr'08 especially to ANA

2 comments:

Anonymous said...

congrate 4 ana coz got 5as.. n 4 my couzin t0o.. coz she's 0wso got 5as.. ngehngeh~

peNduKa LarA said...

owhh..wish for her too!mintak skolah mana nnt?